Кафедра психології

Кафедра психології

Козак Оксана Вікторівна

Посада: асистент кафедри психології

Посилання на Google Scholar: 

https://scholar.google.com/citations?user=NxDuh8kAAAAJ&hl

Посилання на ORCID: 

https://orcid.org/0000-0001-8148-7700

Наукові інтереси: психосоматика, клінічна психологія, супервізія, коучинг, фасилітація.

Відповідність кваліфікації науково-педагогічного працівника освітній компоненті визначається документом про вищу освіту

Стажування (підвищення кваліфікації):

Міжнародне наукове стажування рамках програми «Методологія наукових досліджень у соціальних науках. Сучасні європейські стандарти». (№KPEM/1/36737/2021. З 15.07 – 15.08.2021р. John Paul Catholik University of Lublin. Люблін. Польща.

Досягнення у професійній діяльності за останні п’ять років

Основні публікації:

  1. Козак О. Особистість лідера в сучасному психологічному дискурсі. Науковий вісник Херсонського державного університету / Серія: Психологічні науки. Випуск 1, 2019. С.145-150
  2. Козак О. Психологічні аспекти розвитку лідерських якостей учнів професійно-технічного закладу освіти. Науковий збірник Humanitarium / Том 3. Випуск 1. Серія «Психологія». 2020. С. 66-74.

Навчально-методичні матеріали:

  1. Дистанційний курс «Клінічна психологія».
  2. Дистанційний курс «Психофізіологія».
  3. Робоча програма «Основи реабілітаційної психології».

Участь у міжнародних освітніх проектах

Навчальний курс з базової психосоціальної травмоінформованої допомоги  в рамках проекту «НаДія»  (з 4.02.24 -10.02.24, 34 години) Фрайбург, Німеччина.

Навчальний курс з базової психологічної допомоги, проєкт «Резильєнтна громада» Ізраїльська коаліція травми. (січень 2023, 24 години).

Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:

  1. Козак О., Радчук Г. Теорії лідерства в сучасному психологічному дискурсі. Соціальний вісник. Барселона. 2020 С. 109-112
  2. Козак О., Радчук Г. Розвиток асертивної особистості в контексті актуалізації лідерського потенціалу майбутніх фахівців. Збірник тез конференції. Особистісне зростання: теорія і практика. Житомир, 2020. С. 141-144
  3. Козак О. Психологічні технології розвитку лідерських якостей учнів в середовищі фахової професійної підготовки. Збірник тез конференції. Сучасні соціальні технології. Львів. 2021. С. 136-142.
  4. Козак О. Психологічні аспекти лідерства учнів професійно-технічного закладу освіти. Збірник тез конфенренції. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції: у 2 ч.(м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль: Тайп, 2019. Ч. 1. С. 279–281.

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях;

  1. Психолог відділу проектної роботи ТБФ Карітас, координатор напрямку ПСП БФ «Посмішка ЮА» проект JERY UKRAINE, тренер методики «Шлях Супергероя» (набір психодидактичних стендів) для БФ «Дон Калабрія», експерт БФ «Карітас України» з розробки модуля курсу «Стрес-менеджмент для освітян» платформа он-лайн освіти Prometheus, член української асоціації сімейних психологів (Громадська організація).
  2. Членство Української асоціації сімейних психологів (Громадська організація).

Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).

  1. Психолог відділу проектної роботи ТБФ Карітас.
  2. Координатор напрямку ПСП БФ «Посмішка ЮА» проект JERY UKRAINE.
  3. Тренер методики «Шлях Супергероя» (набір психодидактичних стендів) для БФ «Дон Калабрія».
  4. Експерт БФ «Карітас України» з розробки модуля курсу «Стрес-менеджмент для освітян» платформа он-лайн освіти Prometheus.