Гостьова лекція на тему: емоційний інтелект у консультуванні: як навчитися розуміти і підтримувати клієнта
7 березня відбулася гостьова лекція д.психол.н. Лящ Оксани Павлівни, професорки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського на тему:
“Емоційний інтелект у консультуванні: як навчити розуміти і підтримувати клієнта”.
🔹 Що обговорювали?
✅ Як емоційний інтелект впливає на ефективність психологічної допомоги.
✅ Чому емпатія – це не просто “співчуття”, а ключ до довіри клієнта.
✅ Як розвинути навички активного слухання та правильно реагувати на емоції іншого.
✅ Практичні техніки, що допомагають регулювати емоції консультанту та його клієнту.
Жива дискусія, реальні кейси та інтерактивні вправи зробили цю лекцію не просто теоретичною, а максимально практичною та корисною.
🎓 Такі зустрічі – це не лише обмін знаннями, а й можливість поглибити розуміння професії, розвинути професійні навички та налагодити академічні зв’язки між студентами та викладачами різних університетів.
Дякуємо Вам, Оксано Павлівно, за змістовну та цікаву лекцію, за співпрацю та Вашу енергію навчати студентів!!!